måndag, januari 19, 2009

Sparkle.

Just ja. Glömde berätta. Examinatorn, som för övrigt är leg. psykolog, fil. dr. i socialt arbete samt prefekt på institutionen, kom fram och pratade med mig i fredags på institutionens avslutning. Hon sa att uppsatsen var en av de bästa hon läst. Hon frågade om vi var intresserade av att forska och menade att man vid sådana bra uppsatser brukade institutionen rekommendera studenter till forskarplatser. Jag förklarade att jag absolut vill forska, men kanske om en stund då jag jobbat ett tag. Hon svarade att det kunde vara klokt men att hon tyckte att vi absolut hade förutsättningar för forskarbanan.

Fan vad bra vi varit.
Fan vad bra jag ska fortsätta vara.
Måste behålla gnistan.

6 kommentarer:

Anna Nio sa...

Shit, du är ju som gjord för det där! Bingo! :D

Anonym sa...

Ojojojoj!
Jag blir ju så stolt så jag liksom lyfter lite grand!

Stort grattis till din bedrift! Du ska aldrig låta dig underskatta dig själv!

anna sa...

woohoo! du är så jävla bra :D

myra sa...

Du är så jäkla FAAAAAAAB! Vad stolt och glad jag blir! Vill fira dig med dig :D
<3<3<3

karro sa...

tack darlos. jag är också lite stolt faktiskt. :D

Anonym sa...

Shit vad kul att få höra det :)
Hoppas de har gått bra med allt annat :)
Hör av dig när du vet något skulle vara roligt..