torsdag, januari 29, 2009

Ojämna plågor.

Söker med ljus och lykta efter lägenhet i Uppsala. Om någon har något tips kan ni ju hojta till, det börjar liksom brinna i knutarna nu. Känner mig för övrigt ganska ambivalent inför flytten. Dels vill jag inte komma längre bort från pappa, och dels vill jag inte komma närmare vissa människor. Men jag tänker som så att jag måste fokusera på mig och min karriär nu och ja, då är det bara ett att göra.

Pappa mår för övrigt rätt crappy. Han har haft problem med såväl lungor som njurar, men just nu är det levern som spökar som gör att han kräks och mår dåligt hela tiden. Behandlingen verkar inte direkt fungera särskilt bra. Fick veta att en väns pappa också har cancer och har endast har några månader kvar.

Fyfan.
Jag hatar cancer.
Dö jävla skitcancer.

Inga kommentarer: