tisdag, oktober 16, 2007

Tant.


Grattis till mig.


Nu blir jag ett år närmre tant.

7 kommentarer:

pangea sa...

GRATTIS!!! Hoppas dagen blir fin! Kram!

karro sa...

taaack! det blir den säkert. :D ska laga grekisk mat och hänga med familjen.

Anna Nio sa...

Ja må du leva och grattiskramar i massor! :D

Anonym sa...

GRATTIS sötnos! Inte fan är du en tant, i så fall är jag en mumie. Fast det kanske jag är? Hoppas du har en mysig födelsedag hur som helst! *håller tummarna för att blogger vill skicka det här*

Anonym sa...

Grattis! Hade för mig att det var nu någon gång som du fyllde år, eftersom du skulle ha festen innan, så jag gick in och tittade och hade förbluffande rätt. Ledsen att jag inte kom på festen men jag var så jävla sjuk.

karro sa...

nio: danke!

anette: vi är ancient chinese guys! :D

pätan: taack. hä gör i't nå, du hade varit hjärtligt välkommen men det får väl bli fler fester. :D hoppas du mår bra nu!

myra sa...

Ja, välkommen till denna ålder då och grattis här med. I drygt tio min. till får du fylla år.

Puss!