onsdag, februari 14, 2007

Lägenhet etc.

Jo nu är det så här då att jag har fått lägenheten på Frösön. Såååå. Den 1/3 flyttar undertecknad till en superfin tvåa på 59 kvm belägen cirka sju minuter från centrum. Ikväll kommer några och ska kolla på vår lägenhet så förhoppningsvis vill de byta så slipper jag stå och betala typ dubbel hyra. Jag längtar verkligen, ska bli jääääätteroligt att få inreda och fixa med en alldeles egen lägenhet. Hintade lite till pappa om att jag inte har någon soffa varpå han sa "ja men det ska vi väl kunna fixa", så jag hoppas på lite bistånd där.

Denna vecka består liksom förra veckan av ett förbannat grupparbete. Snart slut på det iallafall, men nästa vecka väntar den läskiga hemtentan som 90% av förra årskursen misslyckades med. Vi får väl se om man själv har bättre lycka. Nu ska jag fixa lite så att det ser fint ut när lägenhetstittarna kommer. Ciao.

4 kommentarer:

Anna Nio sa...

GRATTIS!!! :D

karro sa...

tack!!! :D

Antira sa...

oh, den tentan var inte så svår utan det var mer så att frågorna var knepiga. och hela den kursen var som hämtad från helvetet. fast jag fick g på den ;)

Anonym sa...

FAN vad kul darling, är SÅ glad för din skull!! ett projekt att gå upp i kan vara precis det du behöver nu med tanke på omständigheterna. jag blev själv inredningsexpert efter ett break up..men det är så kul att kunna fokusera på något roligt. lycka till med allt, puss!