söndag, januari 14, 2007

Woulda coulda shoulda...

Okej, här kommer dagens fjärde inlägg. Märks det att jag försöker slippa göra saker jag borde eller?

Borde-göra-listan:

1. Göra opponeringsupplägget inför morgondagens opponering. Har knappt läst uppgiften jag ska opponera på...
2. Städa undan julsaker - hey, det är mitten av januari.
3. Cykla på cykeeeleeeen samt kanske gå ut och gå. Jag är dock helt sjukt trött eftersom jag klev upp 05 och knappt sovit alls, och dessutom är det en horribel snöstorm ute. Så...
4. Dammsuga + städa lite allmänt sådär.
5. Laga middag, vilket jag faktiskt ska ta mig an om cirka fem minuter.
6. Kolla upp litteratur inför nästa kurs.
7. Väcka den skrikande katten och leka järnet med henne så att hon sover inatt.
8. Sluta lyssna på emo och visual kei dagarna i ända och faktiskt PRODUCERA något, samt inse att jag inte är 16 år längre och därmed inte bör lyssna på dylik musik.


Inga kommentarer: