fredag, januari 12, 2007

Tråkighetsministern.

Inser att jag varit lite tråkig och frånvarande från bloggen ett tag, dock väger ju mitt förra fantastiska inlägg upp detta så jag bör kanske inte ha så dåligt samvete. Anledningen till denna frånvaro är iallafall ett idogt analysuppgiftsskrivande samt en satans influensa som knockat mig totalt. Nu är jag dock färdig med både uppgift och influensa, så gott som iallafall, och har därmed tid att skriva fantastiska och läsvärda inlägg för allmän beskådan... Synd bara att jag inte har något att säga direkt... Uhm...

Jag har träningsvärk som fan efter gårdagens otroligt hårda dressyrpass. Idag ska jag starta mitt nyårslöfte och börja min träning genom att sätta mig på en otroligt obekväm träningscykel i mitt vardagsrum och träna röven av mig (eller nej den vill jag fan behålla, men typ lite lår och sånt samt få lite MUSKLER) inför Nine Inch Nails-konserten samt sommarens lättklädda mode. Gött att jag har träningsvärk just idag då jag ska starta min cykelträning... Oh well. Lite smärta har väl aldrig skadat.

Helgen ska få bli löjligt lugn har jag precis bestämt. Ska jobba lite imorgon, resten av tiden ska jag spendera med att ta bort julprylar, städa lite, dejta Anette + Maria samt läsa en persons analysuppgift inför opponeringen på måndag. Uhm. Det lät inte så lugnt iofs... Jaja. Jag ska göra allt detta i ett jävligt segt tempo iallafall. Så ni vet. Det jag menade mest var väl att jag inte ska supa mig full för det orkar jag absolut inte. Men nu måste jag kirra lunch. Återkommer med briljanta och kontroversiella inlägg senare... Ciao!

2 kommentarer:

anna sa...

äh, jag har helt slutat skriva läsvärda inlägg :D blir som tråkigt och svårt att skriva när man måste begränsa sig pga. you know who.
men nonsenscrap funkar ganska bra :D
och du har ju fortfarande inte fått din hjulklapp.

karro sa...

ooh en hjuuulklaaapp! :D

ja jo jag förstår hur du menar. pissigt att vissa människor bara ska förstöra. :/