torsdag, november 16, 2006

Dagens flashback.

Dagens flashback går waaay back. Året var 1995 och jag gick ut nionde klass.
Jag hade investerat i en hel silveroutfit komplett med silverkjol, silvertröja, silverKEPS samt vita kängor med silversnören. Helt sjuuukt fab! ;)
Från vänster: Jag och min barndomskompis Anna.

Bästa minnena med Anna:
Vår INXS-period
Att vi alltid var bäst på alla musiktävlingar
Pyjamaspartyt i gårdslokalen på Lillfjällvägen
Alla sommarkvällarna på basketplanen
När vi busringde till Torgny Mogren för att vi var så hiiimla kära i honom
Vår tolkning av Papa Dee-texter

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh. Är det storsjöskolans matsal jag skymtar i bakgrunden? Sikka minnen... :)

karro sa...

karino: haha ja absolut. karino = karin från jobbet? :D

Anonym sa...

Oj, jao.. det är jag! Inte meningen att vara anonym, men jag orkade inte plita ner min bloggadress och tjafs :)

karro sa...

hehe. det är lugnt, jag fattade ju ändå. :P