tisdag, november 14, 2006

Dagens flashback.

Nu har jag kommit på en ny rolig grej till min blogg, nämligen dagens flashback. Detta innebär att jag postar gamla bilder och gamla minnen. Vi startar lite lätt med en riktig festivalbild.

Året var 1999 och jag var där med min darling Anna.



Från vänster: Kristoffer, jag, Franza, någon kille & Anna

Band jag såg:
Atari Teenage Riot
bob hund
Funker Vogt
Lucky People Center
Statemachine
Yvonne

Jobbigast:
När Rauz den jäveln pissade på vårt tält

Roligast:
Att blåsa såpbubblor med Anna


7 kommentarer:

Anna Nio sa...

Hahahahaha, åååh! Och lille Frasse på samma bild och allt, gud så fint. Ville var alltid ett festivalsvin, hohoho. :D

karro sa...

haha no shit. han var TEH pig. :D

hihi ja franza har jag inte sett på år och daaar.

Anonym sa...

men shiiiiiiiiiiiit!!!!!! det var ju mitt första arvika!!! o bögmattias var med också!!!! åhhhhhhh!!!!!!!!!

Anna Nio sa...

Jag träffade faktiskt Frasse tidigare i år när han och Jens var här med Dödens Lammungar och spelade, det var himla fint att träffa grabbarna grus igen faktiskt. :)

Anonym sa...

haha åh gud! blåsa såpbubblor och dricka sprit ur våran fina kylbag! och tältet som vi eldade upp! ahhah, och persokolikören vi stal och drack ur naveln på dig! ahhaha.
det var tider det :D

karro sa...

hahahahah det där med persikolikören hade jag HELT glömt bort. faaaan vad äckligt hahaha. :D

karro sa...

lizan: jaaaa men jag har inga bilder på er. :( gud vad jag saknar dig förresten!