onsdag, oktober 25, 2006

T-shirts!

Efter att Anna postat ett inlägg om en stor rea på Threadless var jag ju bara tvungen att bege mig dit. Beställde tre tröjor till mig och en till David - allt för ca 400 riksdaler inklusive frakt. Vilket klipp! Det fanns ju en uppsjö av dödstuffa t-shirts där, är verkligen tacksam för tipset. Tyvärr är dock rean slut idag, men deras vanliga priser är inte särskilt höga de heller. Följande snygga t-shirts har jag inhandlat för egen del:




Köpte även en till David - som han valde själv förstås - men den var också supersnygg. Vem vet, jag kanske lånar den då och då... Han brukar dock bli något frustrerad över mitt "lånande" av tröjor eftersom de efter ett tag då brukar övergå till att faktiskt tillhöra mig. Hehe. Men nä, jag ska nog försöka låta honom få ha sin ifred, jag får ju faktiskt hela tre stycken själv. Nu ska jag dricka té och äta en glassbåt. So long!


3 kommentarer:

Anna Nio sa...

Threadless RULES, och damn scientists RULES. Jag längtar efter min. :D Såg du att man kan requesta reprints också? Det är en bra funktion tycker jag, om tillräckligt många vill ha tröjan fast den är slut så trycker de upp den igen. :)

Anonym sa...

Vilka storlekar beställde du till dig och David? Hur var de? Jag ska förmodligen beställa ett gäng t-shirtar men funderar över storleken, har kollat på deras mått-sida men är lite osäker ändå. Och tack för senast, apropå te och glassbåt!

karro sa...

anna: ahh coolt. ja threadless är onekligen bra, väntar dock fortfarande spänt på tröjorna.

adam: har inte fått dem ännu, men jag rapporterar när jag vet. beställde medium till david iaf. tack själv för sällskapet! hoppas att vi inte skapade ett alltför stort glassbåtsberoende. ;)