tisdag, augusti 15, 2006

Tuesday's grey...

Idag har jag jobbat dag. Igår också. Fan vad tråkigt och drygt det är. Min kundtid kommer förmodligen att vara piss denna månad men nu är jag så less att jag snart kreverar. Det ringer så himla många idioter att man blir alldeles matt.

NEJ, jag har inget direktnummer till President Bush.
NEJ, jag vet faktiskt inte av mig själv att du söker ett nummer i Stockholm om du ringer från en mobiltelefon och inte säger orten du söker i.
NEJ, jag vet inte att Djurhamn och Värmdö är samma sak - det är för fan två olika postorter.
NEJ, jag vill inte träffa dig eller ringa dig privat.
NEJ, jag förstår inte när du säger ett nummer snabbt på danska, jag pratar inte all världens språk.
NEJ, jag vill inte lyssna på dina konstiga problem.
NEJ, jag vill inte dösnacka.
NEJ, jag vill inte bli utskälld för att jag inte fattar av mig själv att du inte vill ha något jävla sms.

Och så vidare... Jag längtar så förbaskat mycket till 1:a september då jag slipper jobba på tre härliga långa månader, iaf på detta jobb. Visst, det är assjysst att ha ett extrajobb när man pluggar, men efter fyra års idiotsnackande och utskällningar börjar man tröttna. Jag förstår inte att folk kan vara så ohyfsade och korkade som vissa är. JAG FÖRSTÅR INTEEEE.

Jobbar sex dagar denna vecka vilket känns som döden. Natt hela helgen. Huga. Gud vad jag gnäller men det är regnigt och jävligt och sommaren är över. Jag vet inte ens var (nej inte ens geografiskt, ej heller inom vilket område) jag ska ha min praktik som ska starta om mindre än tre veckor, , jag förtjänar fan att få gnälla. :D

Nu ska jag ringa mormor och bestämma när jag ska åka till henne, sen blir det med stor sannolikhet lite Sims-spelande. Adjöken.


1 kommentar:

anna sa...

NEJ, jag vill inte jobba mer.
*gny*