torsdag, juni 22, 2006

Dagens idol.

Joakim Thåström - punk i mitt hjärta.



Motivering: Sveriges enda riktiga rockstar. Helt fantastiskt skön röst, en sån röst som antingen kan bota eller ge ångest.

Favoritlåtar: Thåström - FanFanFan, Karenina, Flicka Med Guldbruna Ögon. Imperiet - Märk Hur Vår Skugga, Jag Är En Idiot, Kickar, Kriget Med Mig Själv, Du Ska Va President. Ebba Grön - Vad Skall Du Bli?, Häng Gud, 800 C, Mental Istid, Profit, Staten & Kapitalet. Peace, Love & Pitbulls - Kemikal, Caveman, Das Neue Konzept, Be My Tv.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Den låten är så jävla bra..

karro sa...

jag veeeet. den är snorbra!

Anonym sa...

Best regards from NY! oxycontin maker southindian sex Mattress store san diego How to be a babe Online scrabble scrambler Perio orbital cellulitis Ducati dual gate opener james graves victims name oxycontin audrey hepburn in capri pants nexium coupon Atkinson yasmin jail http://www.performance-air-filter.info/brava-fiat-tuning.html Used porsche listings Cell+phone+plans+in+florida Microsoft sql server training boston

Anonym sa...

That's a great story. Waiting for more. » »

Anonym sa...

Lite sent ute kanske här men. Jag vill mest bara tillägga att thåström är nog den bästa artisten genom alla generationer. Så är det bara!